woensdag 8 juni 2011

Platensingles: apart of in lot verkrijgbaar

Singles: apart of in lot verkrijgbaar. Mail uw lijstje door dat je wil en geef uw bod door: - Starland Vocal Band: Afternoon Delight - Wim Ravell: Lieve Meid - The Mighty Sparrow: Born free/Over the rainbow - Albert Hammond: New York City Here I Come/Fountain Avenue - Albert Hammond: The Peacemaker/Who's for lunch today - Gary Glitter: I'm the Leader of the Gang - Will Tura: Bid voor mij/In de tijd van de Charleston - Bobby Ranger: Ik kan niet langer op je wachten/ 'k wil naar de zee - The hollies: Son of a Rotten gambler/Lay in ' to the music - Alvin Stardust: My coo ca choo/Pull togheter - Four tops: Are you man enough - Wim Sonneveld: Mijn dorp van toen - George McCrae: Rock your baby - The Philadelphia Sound: The Trammps: Where do we go from here/Shout - Mike Oldfield Ommadawn: In Dulci Jubilo - Elton John: Rock and roll madonna/Grey Seal - Joe Harris: Nee Katrientje/Nanana - Julio Iglesias: Un cantoa Galicia/Como El Alamo Al Camino - Stephanie de Sykes: Born with a Smile on my Face/Woman's Intuition - Mike Berry: Tribute to Buddy Holly - Dillinger: Cokane My Brain/Power Bank - Tony Orlando and dawn: Look in my eyes pretty woman/My love had no pride - Freddy Fender: Before The Next Teardrop Falls/Waiting for your love - Gilbert O'Sullivan: O'h babe/Good Company - Cliff Richard: Power to all our Friends/ Come back Billie Joe - Harpo: Moviestar/I Don't know why - John Denver: I'Sorry/Calypso - Ellen Foley: We Belong to the Night/Young Lust - Ellen Foley: What's a Matter Baby/Hide Away - Massada: Arumbia/Air mata Tumpa - Earth and Fire: Weekend/Answer me - Shalamar: Uptown Festival part 1&2 - Donna Summer: Wounded/Lady of the night - Sparks: Never Turn Your Back on Mother Earth/Alabamy Right - Fleedwood Mac: Sara/That's enough for me - Long Tall Ernie&The Shakers: Do you remember/Cocktails at Midnight - John & Yoko & The plastic ono Band: Happy Xmas (war is over)/Listen, the snow is falling - Carl Douglas: Kung fu Fighting/Gamblin'man - Apple: Give me love/Miss 'Dell - Sweet Sensation: Touched by magic/Purely by Coincidence - Adriano Celentano: Prisencolinensinainciusol/Disc Jockey - The Pebbles: Seven horses in the Sky/To the rising sun - Mouth & MacNeal: You-kou-la-le-lou-pi/Let your life lead by love - Rita Hovink: Laat me alleen/Robby en Alex - The Osmonds: That's My Girl/Crazy Horses - Robert Long: Let us Try/Just one Word - Rob de Nijs: Onweer/Leonardo
meer info


0 reacties:

Een reactie posten