vrijdag 12 augustus 2011

Hierbij zet ik mijn 2 reloops rmp1's en mijn reloop iq2+ dsp mixer te koop voor alles samen ¤700. De spelers hebben altijd op mijn kamer gestaan en heb er piekfijn zorg voor gedragen! Het is een uitstekende set als je echt wilt leren dj'en! hierbij bedoel ik, effecten leren gebruiken, fatsoenlijk leren beatmatchen,... Voor meer info gelieve mij te mailen ! Groetjes Marnick ________________________ Specificaties: 1x Reloop IQ-2 + mixer - 2 kanaals mixer - 3 nieuwe crossfader effecten - filter x, delay x, pitch x - vrij toewijsbare DSP effecten (echo, autopan, flanger, handfilter, autofilter, reverb, trans, worp shifter) - manual filter verstelbaar van LPF - HPF - regel voorschrift voor X parameter, dry/wet voorschrift voor Y parameter - automatische en handmatige beatcounter - effect send/return voor beide kanalen - fader start voor line faders en crossfader - 3-band equalizer voor kanaal 1 en 2 - 2-band equalizer en talkover voor de microfoon - iPod-vriendelijke AUX ingang op de voorkant - vrij toewijsbare long life TCT crossfader (45 mm) met verstelbare bocht 2x Reloop RMP-1 zwart table top CD speler - MP3 ondersteuning - drukgevoelige jog wheel - scratch functie - automatische BPM counter - 4 onafhankelijke sample banks van 5 seconden (pitchable) - 4 onafhankelijke CUE point banks - ondersteunt ID3-tag en CD tekst - nummer en MP3 folder zoek mogelijkheid - helder dot matrix VFD display - lange pitch fader + aan/uit optie - pitch range: +/-4, 8, 16 en 100% - pitch bend tot +/- 100% - auto CUE functie - naadloze loopfunctie - re-loop functie na het maken van een loop - frame search - snelstart functie - playing adress functie - anti-shock van 10 seconden - slaap functie - snel start vanaf CUE point - relay play - fader start - digitale uitgang - hoofdtelefoon uitgang en de mogelijkheid om het volume te regelen
meer info


0 reacties:

Een reactie posten